Κυριακή, Απριλίου 25, 2021

Η βλακεία είναι αήττητη.

 

Η βλακεία είναι αήττητη.
Πώς γίνεται να συζητήσεις, να βγάλεις συμπεράσματα & να συμπορευτείς με βλάκες, όταν δεν προστατεύουν την ίδια την ύπαρξη τους;
 
Όταν λένε πως η Γη είναι επίπεδη. Τι να συζητήσεις;
Για δημοκρατία στον χώρο της εργασίας (τι να πω Εγώ, λένε);
Για ελεύθερο χρόνο (τι να τον κάνω Εγώ, λένε);
Για μείωση των ωρών εργασίας (να πάθω κατάθλιψη θες ή δεν θα πάρω το τάδε αυτοκίνητο Εγώ, λένε);
Για αντίσταση στην αδικία (ποια αδικία ρε, λένε);
Για δικαιοσύνη (δίκιο είναι το δίκιο του εργάτη, λένε);
Για συμβούλια στις γειτονιές (να μην δω Εγώ τον αγώνα, λένε);
Για δωρεάν υγεία (δίνω φακελάκι Εγώ ή έχω Α' θέση Εγώ, λένε);
Για επιστήμη (ποια επιστήμη - πίστευε και μη ερεύνα, λένε);
 
Για αυτό μας πατάνε στο σβέρκο οι εξουσιαστές.

Δεν υπάρχουν σχόλια: