Με αυτή την διαφήμιση εταιρία προσπαθεί να προσελκύσει πελάτες, όμως στην επόμενη φράση γράφει πως έχει 50 υποκαταστήματα στην Ελλάδα.
Το μήνυμα που θέλει να περάσει η διαφήμιση είναι το ότι είναι καλύτερη και αυτό έχει αποδειχθεί από το έχει 50 υποκαταστήματα, άρα την προτιμούν ήδη αρκετοί.
Όμως για να διατηρήσει τα 50 υποκαταστήματα αναγκάζεται να αναζητεί πάρα πολλούς πελάτες και έτσι βγάζει την διαφήμιση.
Αυτό όμως που θέλει να περάσει στο μυαλό του καταναλωτή είναι πως ο καλύτερος είναι και ο μεγαλύτερος, ο ισχυρότερος.
Είναι αλήθεια όμως;
Αν ήταν αυτό αλήθεια τότε γιατί οι μεγαλύτερες τράπεζες χρειάστηκαν ανακεφαλαίωση (bail-out) για να μην κλείσουν; Γιατί κολοσσιαίες εταιρίες κλείνουν αν και διαφημίζονται περισσότερο από τις μικρές;
Μήπως οι μικροί είναι οι καλύτεροι και οι μεγάλοι έχουν τις διασυνδέσεις με το δημόσιο και τις άλλες μεγάλες εταιρίες φτιάχνοντας ένα πλέγμα αλληλεγγύης των ισχυρών (διαπλοκή), που οι μικροί δεν έχουν αναπτύξει;
Είναι αλήθεια όμως;
Αν ήταν αυτό αλήθεια τότε γιατί οι μεγαλύτερες τράπεζες χρειάστηκαν ανακεφαλαίωση (bail-out) για να μην κλείσουν; Γιατί κολοσσιαίες εταιρίες κλείνουν αν και διαφημίζονται περισσότερο από τις μικρές;
Μήπως οι μικροί είναι οι καλύτεροι και οι μεγάλοι έχουν τις διασυνδέσεις με το δημόσιο και τις άλλες μεγάλες εταιρίες φτιάχνοντας ένα πλέγμα αλληλεγγύης των ισχυρών (διαπλοκή), που οι μικροί δεν έχουν αναπτύξει;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου