Παρασκευή, Οκτωβρίου 07, 2016

ΜΙΑ ΓΕΝΙΑ ΔΙΑΛΥΜΕΝΗ


(και η κυβέρνηση χαίρεται που μειώθηκε η ανεργία. Δείτε παρακάτω)

- Άστεγος;
- Όχι, αλλά είχα ένα δάνειο στην τράπεζα και αυτή θα μου εκπλειστηριάσει το σπίτι. Δεν είμαι μπαταχτσής. Το πλήρωνα κανονικά μέχρι που μου μείωσαν τον μισθό στο μισό και μετά με απέλυσαν. Μου πήραν και ότι είχα μαζέψει στην τράπεζα.

- Η γυναίκα σου;
- Τώρα; Χώρισα όταν βγήκα στην ανεργία. Τσακωνόμασταν για το ψωμί. Το καταλαβαίνεις;

- Άνεργος;
- Όχι, αλλά ήμουν για 2 χρόνια. Τώρα βρήκα δουλειά 4ωρη και έχω κάνει αίτηση στον Δήμο, μάλλον δεν θα γίνει τίποτα «λόγω μέσου». Ψάχνω και για άλλη δουλειά αλλά δεν βρίσκω. Βλέπεις δεν βγαίνω στο να πληρώνω φόρους ΕΝΦΙΑ, για το σπίτι που θα χάσω, και ΦΜΥ γιατί με έβγαλαν από την ρύθμιση ...

- Και τι θα κάνεις όταν σε πετάξουν έξω από το σπίτι;
- Δεν μπορώ να με φανταστώ στα συσσίτια. ...

Για τον θεό, σώστε πρώτα τις τράπεζες!

Όταν επιδοτούνται οι νέοι γιατί είναι φθηνοί και πληρώνει το κράτος τις εισφορές τους - μιας και είναι οι μελλοντικοί ψηφοφόροι, τότε οι Άνωτων55 βγαίνουν στην ανεργία.

ΕΛΣΤΑΤ: ΜΙΚΡΗ ΑΠΟΚΛΙΜΑΚΩΣΗ ΤΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ
Στο 23,2% έφθασε ο γενικός δείκτης της ανεργίας στη χώρα μας τον Ιούλιο σημειώνοντας πτώση τόσο σε σύγκριση με το 24,8% του ίδιου μήνα πέρυσι όσο και με το 23,4% του φετινού Ιουνίου 2016. Ο αριθμός των ανέργων ανήλθε σε 1.120.843 άτομα, ενώ το σύνολο των απασχολουμένων εκτιμάται ότι ανήλθε σε 3.703.828 άτομα. Η υψηλότερη ανεργία καταγράφεται στις ηλικίες 15- 24 ετών (42,7% τον Ιούλιο 2016 από 48,6% τον Ιούλιο 2015).
Η μοναδική ηλικιακή ομάδα όπου η ανεργία αυξάνεται συνεχώς είναι τα άτομα 55- 64 ετών (18,6% από 17%).

Δεν υπάρχουν σχόλια: